دریچه اینلت چیست و بهترین و با کیفیت ترین دریچه اینلت متعلق به کدام شرکت است؟

 

 

درمرغداری ها به تازگی پنجره اینلت جایگزین  پنجره های فلزی شده است که این امر تاثیر به سزایی در روند رشد طیور داشته است در واقع همان طور که هواکش ها وظیفه خروج هوای داخل سالن را دارند پنجره اینلت ،  هوای تازه را وارد سالن می کند که در فصل تابستان و زمستان جایگذاری هر کدام فرق می کند. در فصل تابستان به دلیل اینکه گرمای شدید وارد سالن های مرغداری می شود در ابتدای سالن پنجره اینلت به عنوان ورودی هوا به اندازه ی 5 تا 25 متری  در طول سالن نصب می شود و در فصل های دیگر سال ، پنجره های ورودی هوا کامل پوشانده می شود و به جای آن در طول سالن به فاصله ی 2 تا 5 متر پنجره اینلت قرار میگیردو به دلیل سبک بودن هوای گرم ، پنجره های اینلت باید  رو به روی هم قرار بگیرند و در فاصله ی 40 سانتیمتری از سقف نصب  شوند.

 

 

 

از مزای اصلی استفاده از پنجره اینلت :

 

 

> کاهش بسیار بالای مصرف سوخت در فصل زمستان                                  

عدم برخورد باد به سر طیور

> پخش یکنواخت هوا واکسیژن رسانی در سراسر سالن

 

 

 

در طول این چند سال پنجره اینلت های بسیاری در ایران ساخته شده است یکی از دلایلی که پنجره اینلت را متمایز از پنجره های دیگر میکند با کیفیت بودن آن می باشد.

بهترین پنجره اینلتی که می توانیم به شما معرفی کنیم پنجره اینلت شرکت کارنا طیور با برند نام کارنا می باشد ، که در ابعاد 72 در 36 ساخته شده است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پنجره الگو گرفته از پنجره اینلت بیگ هردسمن بوده که سبب پایین آمدن خطا و افزایش کارایی آن شده است.

 

 

از دیگر مزایای استفاده از پنجره اینلت کارنا : 

 

ساخته شده از پلاستیک نو و درجه یک

دارای 4 فنر قدرتی

>  دارای دمپر و درجه تنظیم هوا

>  عدم ریزش هوا از پایین و کناره های دریچه

>  دبی 2250 متر مکعب در ساعت

دارای 4 سال ضمانت نامه شرکتی

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید